(22) 412 50 62 info@bmspolska.pl

Konferencja

Kongres E-Commerce w Praktyce II Edycja

Na temat e-commerce powiedziano już wszystko i nie powiedziano nic. Temat jest równie rozległy jak ocean. Możliwości wynikające z zastosowania sieci internetowej do zwiększenia sprzedaży i promocji marki są niepoliczalne. To obecnie najszybciej rozwijający się rynek w Polsce.

Celem wydarzenia będzie pokazanie przekrojowo świata e-commerce wewnątrz dużych organizacji. W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspiracje rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów z rynku.

Konferencja podzielone będzie na 2 równoległe sekcje tematyczne: B2B oraz B2C.

Zakres konferencji obejmuje zagadnienia m. in.:

  • Lojalność w ecommerce – jak to robi „chińskie allegro”

  • Pułapki pogoni za najwyższą konwersją i ślepa miłość do technologii

  • Marketing automation – czy to może działać w eCommerce B2B?

  • E-commerce jako pierwszy krok w digitalizacji procesów sprzedaży

  • Automatyzacja działań i zastosowanie machine learningu w działaniach marketingowych.

  • Jak zbudować silną strategię w obszarze płatności

  • Klient nasz pan, czy fan? O sztuce budowania skutecznego customer service

  • Monitorowanie użytkowników w systemie sprzedażowym

  • Content marketing – jak przekonać klienta do nawiązania dialogu z marką

  • Wpływu podejścia ‚customer centric’ na optymalizację cyklu życia klienta, konkurencyjność oferty i rezultat w formie wyników sprzedaży

  • Nuturing – narzędzia służące do podniesienie poziomu konwersji

Pobierz szczegółowy program PDF

Kongres E-Commerce (Płatne)

Otwarta część kongresu (Część bezpłatna)