(22) 412 50 62 info@bmspolska.pl

Harmonogram Kongresu

Godz.
Temat
 
15:30Planowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatówPlanowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatówPlanowane zakończenie Kongresu, wręczenie certyfikatów

25 Września 2019r.

8:30Rejestracja, poranna kawa, wręczenie materiałów
09:00 - 10:30Czy zawsze tanio znaczy oszczędnie. Czy drogo znaczy dobrze - jak dobierać narzędzia/technologie do swoich potrzeb i wyjść poza ramy standardowego myślenia - case study,
Andrzej Mizerkiewicz, Head of Adobe AEM Development Center - Digital Marketing Services – GSK
10:00Przerwa na kawę
10:15 - 11:15Why successful commerce does not require a shop software
- How to innovate, create, visualize and scale you commerce business into the next decade.
André Menegazzi, Head of Sales Central Europe & MEA – Commercetools
11:15Przerwa na kawę
11:30How the REWE Group became the most successful online food retailer in Germany
REWE Group
12:30Przerwa na lunch
13:30Panel dyskusyjny: Personalizacja usług w świecie cyfrowym
Moderator: Agnieszka Wiercińska-Krużewska, Starszy Partner, Adwokat – Kancelaria WKB
14:30Przerwa na kawę
14:45TBC
Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director – Decathlon Polska
Patryk Dąbrowski, Information Technology Project Manager – Decathlon Polska
15:45Planowane zakończenie I dnia Kongresu
16:30Przyjęcie integracyjne

26 Września 2019r.

9:30Rejestracja, poranna kawa
Sekcja →PRZYPAKUJ E-COMMERCESKUTECZNE ROZWIĄZANIA B2BPRZYSZŁOŚĆ NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI
10:00 - 11:00Video marketing – czego marki mogą się nauczyć od YouTuberów?
Adam Wojciechowski, Kierownik ds. Digitalizacji
i eCommerce – Hilti Poland
E-commerce bez platformy e-commerce – czyli po co producentowi dział e-commerce?
Mariusz Janiec, E-Commerce Manager – PepsiCo
Jak i dlaczego kończy się e-commerce jaki znamy?
Stanisław Michalik , Kierownik ds. Sprzedaży Internetowej i Self-Care – nc+
11:00Przerwa na kawęPrzerwa na kawęPrzerwa na kawę
11:15 - 12:15O projektowaniu mobile 1’st i o tym dlaczego Responsive Web Design nie nadaje się do budowy sklepów
Michał Kułakowski, Customer Experience Director
– Enginiety
Budowanie zaangażowania przedstawicieli za pomocą TriggerMarketingu - case study
Mariusz Borkowski, Business Unit Digital Manager – Adamed
Płatności jutra dostępne już dziś
Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu – Przelewy24
12:15Przerwa na lunchPrzerwa na lunchPrzerwa na lunch
13:15 - 14:15Kompleksowość digitalowa drogą do sukcesu każdego e-sklepu
SARE S.A.
Direct To Consumer eCommerce, czyli kiedy producent staje się retailerem
Anna Sikorska, Head of Direct to Consumer eCommerce – Reckitt Benckiser
DigitalShop - narzędzie łączenia kanałów off/online - case study
Zbigniew Bieńkowski, E-commerce Manager – Swiss
14:15Przerwa na kawęPrzerwa na kawęPrzerwa na kawę
14:30 - 15:30Data driven marketing – modny trend, czy realna wartość dla biznesu
Barbara Pijanowska-Kuras, Managing Director of Marketing and Corporate Communication
– Credit Agricole Bank Polska
Łukasz Kurzawski, Media Manager – Credit Agricole Bank Polska
Połącz CRM i Personalizację, aby zwiększyć sprzedaż B2B online - case study
Magdalena Kraszewska, Senior Marketing
and Communication Manager – Kuehne + Nagel
Projektowanie innowacji wykorzystujących sztuczną
inteligencję
Krystyna Jarek, Innovation Lead – ING Bank Śląski

Pobierz szczegółowy program PDF

Kongres E-Commerce